OS/2 Technical Support

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 12:56:09 MET DST


Wydaje się obecnie, że IBM Polska przestaje być zainteresowany
wsparciem technicznym dla własnego systemu OS/2. W konsekwencji
najprawdopodobniej nie będzie przedłużona umowa pomiędzy Calderem
a IBM Polska o bezpłatnym świadczeniu tej usługi użytkownikom (do
końca kwietnia ma ona formę jaką określono na naszej WWW).
Nie sądzimy aby było to najszczęśliwsze posunięcie jednak nasz wpływ
na bieg rzeczy jest dość ograniczony.
Powstaje więc poważne pytanie: w jakiej formie (jeżeli w ogóle) ma wyglądać
wsparcie techniczne w Polsce (dot. OS/2) ?
Chcielibyśmy rozszerzyć wsparcie gwarancyjne (3 m-ce) świadczone naszym
klientom także pozostałym użytkownikom OS/2.
Tu bardzo cenne będą wasze sugestie i pomysły. Jeżeli IBM rzeczywiście
zrezygnuje ze wsparcia technicznego użytkowników należy liczyć się z
powstałymi tak kosztami. Oznaczać to będzie zawężenie zakresu darmowego
supportu i pojawienia się jakichś (jakich ?) opłat.
Być może nienajgorszym pomysłem będzie linia 0-700 (ustala się wówczas
z TP SA stawkę minutową).
Każdy wasz pomysł będzie traktowany z całą powagą. Naszym zdaniem
OS/2 bez jakiegokolwiek wsparcia to ogromne nieporozumienie.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
____________________________________________________________
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:11:18 MET DST