Re: Netscape for OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 09:08:08 MET DST

"Pawel Borowski" <borek_at_freepolbox.pl> wrote:
>Szukam Netscape for OS2 na polskim serverze (tylko nie PERYT)

nic z tego. IBM nie pozwala na tworzenie mirrora ich hosta,
w szczegolnosci mirrora programu netscape. Ja odnosze wrazenie,
ze oni w ten sposob sprawdzaja z jakich IP ludzie ciagna.
prawdopodobnie oceniaja w ten sposob ilosc uzywanych kopii.
poniewaz wiedza ile sprzedali, to przynajmniej wiedza ile lewych
jest w internecie :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |