Re: OS/2 + Virge

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 22:31:18 MET DST

kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) wrote:
>Widze, ze znow jest poruszany problem driver'ow do karty S3 Virge.
>Ja nie bede oryginalny mialem problem ze sterownikami nie tylko do os/a
>chociaz te pod windy byly moze nieco lepsze.
>Wymienilem karte graficzna (mialem taka mozliwosc) na 2MB ATI Mach'a -
>sterowniki zachowuja sie bardzo przyjemnie i nie ma zadnych problemow, a
>cenowo jest to prawie to samo, S3 Virgeprzynajmniej na razie nie jest moze
>wart uwagi , wlasnie ze wzgledu na oprogramowanie.
>Pozatym MPEG'i ida znacznie lepiej na ATI. Szczerze mowiac polecam wlasnie
>ta karte zamiast s3...
> [...]

To bedzie trwalo zbyt dlugo. Ja np. mam S3 868 1MB (niestety),
lecz mimo ze pod windowzami moge, pod OS/2 nie moge uzyskac 800x600 64Kcolor.
Gadalem z supportem S3 (www.s3.com, tam jest adres). Te barany
powiedzieli ze tak ma byc, bo dodatkowa pamiec jest wykorzystana
przez akcelerator zarowno poprzez PM (grafika OS/2),
jak tez przez sesje windowsa. Z tym ze ja nie zauwazylem zeby
windows przez to szybciej rysowal. nagadalem sie z nimi jak dziki
osiol, i oczywiscie nic z tego nie wyniklo. Mysle ze podobne
problemy beda dotyczyly wszelkich innych 'produktow' opartych
na S3. Jak narazie wszystkim naokolo odradzam S3jki, chyba
ze ktos ze wzgledow monetarnych decyduje sie na tanioche S3Trio.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |