Re: musthave?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 21:24:57 MET DST

On Wed, 16 Apr 1997 14:46:26 +0200 (CEST), Piotr Popik wrote:
>Jak zrobic, zeby ZAWSZE, kazdy dysk i kazdy katalog otwieral sie jako Open
>as Details view? Na pewno mozna wprowadzic ta zmiane globalnie... Jak

Ustawienia->Menu->Otworz jako->Ustawienia->Opcja domyslna->Widok szczegolow->OK

>spod windy, cokolwiek bym zrobil (np. ustawil takie same hasla wszedzie) to
>nie moge usunac pliku Merlinowego.

Dziwne u mnie w scieci jest OS/2, WinNT, WIn311, Win95, Linux+Samba i wszystko dziala
bez zmruzenia oka.

>Podobnie z siecia: Wspolpraca z wiecej niz jedna WorkGroups wydaje sie
>beznadziejna: Np. na starcie nie moge nijak przypisac litery napedu, ktory
>istnieje na komputerze NIE w mojej WorkGroup'ie.

W pliku IBMLAN.INI jest linijka:

  othdomains = [tu mozna sobie dopisac inne domeny]

>Podobnie z animowanymi kursorami: Czy cos takiego istnieje dla OSa? Ktos
>powie, ze to bajer i po_co_ci_to, moze bajer, ale w 95 dosc fajny...

Sa na hobbesie (ftp-os2.nmsu.edu) dzialaja calkiem przyzwoicie.

A to jest najlepszy screensaver jaki mam program nazywa sie sleep.cmd, mozna
go wpisac przy pomocy dowolnego edytora tekstowego:

/* Komputer idzie spac... */

call RxFuncAdd 'SysLoadFuncs', 'RexxUtil', 'SysLoadFuncs'
call SysLoadFuncs
call SysCls
call SysCurState 'OFF'

do while 1

  call SysSleep 60

end

/* Koniec... */

Trzeba zrobic do niego obiekt z ustawieniami na fullscreen OS/2. :))

Jaroslaw Tabor <> formatc_at_hsn.com.pl <> (022) 6126181