Re: Archiwizowanie plikow systemowych

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 23:35:02 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> OS2\ARCHIVES\OS2.KEY. Nie znam niestety jego struktury.

W OS2\ARCHIVES\OS2.KEY są tylko definicje plików które mają być
archiwizowane, a nie ma tam opisu archiwum. A co do struktury to
wystarczy tam zajrzeć żeby stwierdzić że struktura jest krótko mówiąc
żadna - pisze się KEYFILE:<pełna nazwa pliku ze scieżką>. Z tego co
usiłowałem się odwiedzieć to nic więcej nie da się z teg pliku
"wydusić".

Leszek Gerwatowski