Re: musthave?

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_polbox.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 16:31:09 MET DST

In <01bc4a62$ee0e5b60$0353c1c1_at_bioch018.if-pan.krakow.pl>, "Piotr Popik" <nfpopik_at_kinga-cyf-kr.edu.pl> writes:
>Czy naprawde poza NEMO nie ma nic inteligentniejszego (lub: latwiejszego do
>uzycia)? Moze winda to nic w porownaniu z OS, lecz przynajmniej takie
>aplikacje jak Norton Navigator dla operacji na plikach to cudo w porownaniu
>z tym co jest w Merlinie.
Wybacz ale przypuszczam, że twoja opinia wynika z niezbyt dobrej
znajomości WPS i związanych z nim obiektowych kanonach pracy.
Podaj jakieś przykłady "cudownych" właściwości Navigatora.
>Czy nie mozna w samym Merlinie kniknac na plik zzipowany, zeby zobaczyc co
>ma w srodku? NEMO moze to zrobic, ale przynajmniej na dysku FAT zglasza
>blad: "Could not extract x.x to stored attributes"
>Jak zrobic, zeby ZAWSZE, kazdy dysk i kazdy katalog otwieral sie jako Open
>as Details view? Na pewno mozna wprowadzic ta zmiane globalnie... Jak
>zrobic, zeby klikniecie na podkatalogu otwieralo nowy a zamykalo stary,
>dosc denerwujace jest zamykanie np. 7 okien.
To pytanie potwierdza moją tezę powyżej. Wystarczy raz ustawić kilka
parametrów i problem z głowy. Kiedyś pisałem o tym w Enterze.
Zdaje się, że Przemek Pawełczyk umieścił te artykuły w Warpawisku.
Są takie zakładki w obiekcie System, które definiują te zachowania.
W przypadku zipów trzeba parę razy machnąć myszką po Typach i
Asocjacjach.
>Najlepszy screensaver jaki znalazlem.. (ScreenSaver 2.4
>Siegfireda Hanisha) hmm... Nie jest to cudo. Moze ktos zna lepszy, np.
>oparty na OpenGL?
Widziałem coś na SnowStorm Software. Właśnie na OpenGL.
>Podobnie z animowanymi kursorami: Czy cos takiego istnieje dla OSa? Ktos
>powie, ze to bajer i po_co_ci_to, moze bajer, ale w 95 dosc fajny...
Kilogramy takich zabawek znajdziesz m.in. na hobbes.nmsu.edu.
>Jak odpalic aplikacje TCP dla Windy spod Merlina: Np. Netscape i inne
>mowia, ze nie moga zaladowac TCP. (Wiem, ze szkapa jest dla OSa -- pytanie
>jest troche teoretyczne, ale np. Eudory dla OSa nie znalazlem)
Opis w dokumentacji (online).
>Merlin wykryl, ze mam 2 napedy A: i B:, choc mam tylko A: -- jak to sie
>usuwa?
Nie usuwa się. To wynika z tego jaki jest PC a nie OS/2.

Obejrzyj sobie dokładnie WPS - OS/2 odwdzięczy ci się za to kilkakrotnie.
Życzę przyjemnego Warpowania.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: calder_at_ikp.atm.com.pl