Re: Zamykanie systemu

Autor: Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 09:44:49 MET DST

In pl.comp.os.os2 Krzysztof Murkowski <murek_at_ml.put.poznan.pl> wrote:
: mojemu OS'owi zdarza sie problem z zamknieciem systemu - po probie
: wykonania tej operacji i odpowiedzeniu twierdzaco na standardowy warning
: nic sie nie dzieje. Na liscie programow nie ma nic poza wyrzutnia i
: pulpitem. Czy mozna go jakos lepiej zamknac np. z lini komend ?

A moze masz w setup'ie BIOS'u poustawiane wszystkie mozliwe rodzaje
cache jako wlaczone? Wtedy rzeczywiscie czesto nie chce
sie zamknac. Nie mam teraz na czym sprawdzic, ale wiekszosc
z tych cache nie ma istotnego wplywu na szybkosc
dzialania systemu (w nowych, szybkich kompach). Smialo
mozna je wylaczyc.
Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net