Re: defragmenter HPFS - po co ?

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 15:16:18 MET DST

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>nie bardzo w to wierze.
>Ja nie wylaczam komputera tygodniami, i czesto godzinami nie robi
>nic bo ja np. czytam jakas dokumentacje - a jednak dysk sie co
>jakis czas odzywa.
>Grego

No bez zartow, jasne, ze sie odzywa, bo przeciez OS mieli dziesiatki
zadan (przynajmniej u mnie) i od czasu do czasu ktores costam sobie
zapisze, ale najwazniejsze, ze OS troche sobie poswapuje pamiec.
Moze nawet OS zapisuje swoj stan, ale nie defragmentuje.

Owszem HPFS jest b.fajny, i moze nawet inteligentnie zapisuje pliki.

ALE nigdzie nie ma procesu ktory w tle by defragmentowal dysk!
(wiem, wiem, ze to niekoniecznie musi byc proces, tylko cos w jadrze,
czy w driverze, ale tego czegos NIE MA.)

Przemek

    Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl
Cracow University of Technology al. Jana Pawla II 37
tel (+48+12) 480555 ext.3480 PL-31-864 Krakow, Poland