Re: Warp v.4 i HPFS

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 17:41:31 MET DST

Jacek Poszytek wrote:
[...]

> Jest to wlasnie "minor file system error". Czy jest to powazny blad,
> przez ktory system moze nie pracowac jak nalezy.

"Minor" czyli "mniejszego znaczenia". Ogolnie rzecz biorac chodzi o
sprawdzanie glownego katalogu na dysku w ktorym sa "." i ".." i
uhpfs.dll powinien je zignorowac a nie ignoruje. Ale nie jest to nic
waznego poza tym ze czasem przy starcie chkdsk sprawdza caly dysk co
troche trwa. Dokladny opis wraz z fixem.

> A gdzie on lezy aby sciaganie szlo szybko?

To maly plik - 729KB - i lezy pod adresem:

http://ps.boulder.ibm.com/pbin-usa-ps/getobj.pl?/pdocs-usa/os2warp4.html

Jest to adres glownej strony z Fixami do Merlina - wystarczy uruchomic
programik "Software Updates" i dochodzi sie do tej strony.

Ale to jest tylko fix do uhpfs.dll a przeciez jest juz pierwszy fixpak
do Merlina (nie wiem na pewno ale mysle ze on tez to naprawia), tyle ze
do polskiego jeszcze nie!

Leszek Gerwatowski