Re: defragmenter HPFS - po co ?

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 16:15:32 MET DST

Adam Plaszczyca <trzypion_at_ipl.net> wrote:
>P.S.
>W WIndows NT jest NTFS.. wlasciwie jest to HPFS (bo na licencji) tylko
>zmienione pare bajtow, zeby nie dalo sie rozpoznac.
>Adam Plaszczyca (48 12) 493572

No z tym to bym sie nie zgodzil. Owszem NTFS wyrosl z HPFS, ale potem
MS chcial uzyskac te wszystkie poziomy bezpieczenstwa "C" na system
operacyjny. I z tego co wiem, wszystkie otwierane pliki maja tez kopie
na dysku w NTFS, tak aby w wypadku wylaczenia istniala kopia pliku i w
efekcie wszystko strasznie sie fragmentuje. (A jakie wolne musi byc)

Przemek

P.S.
Nie pamietam juz jak to bylo z rozmiarem sektora na NTFS , ale tez cos
bardziej jak na FAT-ie.

    Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl
Cracow University of Technology al. Jana Pawla II 37
tel (+48+12) 480555 ext.3480 PL-31-864 Krakow, Poland