Re: Jak zainstalowac IPX ?

Autor: Grzegorz Doliński (gdolin_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 12:32:28 MET DST

Przemyslaw Osocha <osocha_at_mech.pk.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5ig9ud$h4f$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Nie do konca chwytam co napisales. Gdybym mial to brac doslownie, to
> piszesz, ze:
> Workstacje z jednej podsieci widza zasoby LAN Servera w drugiej
> podsieci, routowanych przez Novell-a, chociaz nie uzywasz NetBIOS over
> TCP/IP, a korzystasz jedynie z TCP/IP ?????????????????????????
> Dosc skrotowo to wyjasniles i nic nie rozumiem co piszesz???

Jasne przepraszam, zagalopowalem się. Moja wypowiedz dotyczyla listu
>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
><5i8clk$n7l$4_at_helios.man.lublin.pl>...

To temat na inny wątek proponuje "NetBIOS over TCP/IP?"
Oczywiscie wszystko co napisalem dotyczy TCP/IP i Netbiosu. IPX to tylko
kwiatek w tym wazonie. Sasiadujace komputery uzywaly roznych systemow.
Jeden Win95 drugi OS/2. Pierwszy ma drukarke, drugi chce drukowac. Nie
odrazu odkrylem, ze moga sie zobaczyc w sieci. Instalowalem IPX do byl
mi potrzebny klient do NetWare, ale nie widział Windy95 jako serwera
NetWare. Nie uzywam czystego NetBIOS bo mam kilka segmentow w sieci
i potrzebuje routingu. NetBIOS nie jest routowany.
Uzypelniony opis jak zrobilem NetBIOS over TCP/IP w nowym wątku pod
taka nazwa.
Jeszcze raz przepraszam

-- Grzegorz

GDolin_at_free.polbox.pl