Re: Driver ext2

Autor: Mariusz Borkowski (mborkows_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 00:55:33 MET DST

Tomasz Stafinski wrote:

> Zapodałem sobie driver do partycji ext2 i wszystko byłoby OK gdyby nie
> dwa problemy:
> 1. Zdarza się, że OS/2 nie potrafi rozpoznać plików wykonywalnych na
> partycji Linuxowej, mimo, że wszystko robię dobrze (przynajmniej tak mi
> się wydaje) - nazwę pliku podaję poprawną.

Problem moze polegac na tym ze ext2 rozroznia wielkosc liter.
Powinno pomoc dodanie do wywolania drivera w config.sys
opcji -case_retensive

> 2. Po restarcie OS/2 i starcie linuxa linux uruchamia fsck wypisując
> komunikat, że "partition has reached maximum mount count - check
> forced". Niby nie jest to złe, ale wolałbym mieć nad tym jakąś kontrolę.

To dla bezpieczenstwa - ext2-os2 ciagle ma status beta i domyslnie
ustawia liczbe montowan partycji na taka, ktora wymusza fsck.
Mozna to zmienic opcja -no_auto_fsck
Wiecej informacji: view ext2-os2.inf

--
                                           Mariusz Borkowski