Dobor karty graficznej pod OS-a - prosze o rade

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 15:37:25 MET DST

Witam,

niecaly miesiac temu opisywalem na lisc6ie swoje problemy
z karta graficzna z Virge, ktora nie miala drivera z polskimi
literami. Niestety, od tamtego czasu pojawil sie na hobbes
nowy driver (chyba niezalezny od S3, Inc.), ale tez nie ma
polskich liter. Tragedia :-(

W zwiazku z powyzszym mam do Szanownego Grona prosbe o rade:

     jaka karte graficzna wlozyc do komputera?

Minimalne warunki, ktore powinna spelniac:
1) 2 MB RAM rozszerzalne w przyszlosci do 4 MB,
2) szybki procesor,
3) niska cena (oczywiscie wzglednie niska ;^) ),
4) brak klopotow przy: OS/2, Win'95 i Linux (ech, mam wymagania).

Czy ma ktos jakas sugestie? Kilka pytanych osob sugerowalo
karty na ET6000, kilka innych odradzalo, mowiac o klopotach
z obsluga pamieci powyzej 2 MB. I badz tu madry i pisz wiersze...

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek