Re: FTP command line

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 16:45:40 MET DST

miron_at_free.polbox.pl (Marcin Mirkowski) wrote:

> Mam mały problem i nie mam już siły szikac rozwiazania. Chodzi
>mi o program ftp. Niby wszystko wydaje sie jasne, ale gdzie mozna
>zdobyc takiego ftp-a, zeby wszystko mona bylo mu wklepac z linii
>polecen. Chodzi mi o to, zeby napisac takiego .cmd zeby sam logowal
>sie do servera ftp i uploadowal tam plik i ma to robic wywolany z
>linii polecen i o nic nie pytac, bo bedzie to robil w nocy...

A to faktycznie masz problem. na OS/2 nie probowalalem, ale takie
rzeczy na unix'ach zalatwia sie strumieniami. piszesz:

ftp -parametry <plik.polecen >co.wypisywal

w pliku polecen zapisujesz dokladnie gdzie co i jak, chocby:
open gdziestam
user ktostam
jakieshaslo
lcd blabla
cd blabla
binary
prompt
hash
mget blabla

nie wiem czy os'owym ftp'em da sie to zalatwic. nawet jak sie nie da,
to zdaje sie jest do sciagniecia GNU ftp skompilowany dla os/2.