FTP command line

Autor: Marcin Mirkowski (miron_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 10:39:25 MET DST

        Hi ALL!

        Mam mały problem i nie mam już siły szikac rozwiazania. Chodzi
mi o program ftp. Niby wszystko wydaje sie jasne, ale gdzie mozna
zdobyc takiego ftp-a, zeby wszystko mona bylo mu wklepac z linii
polecen. Chodzi mi o to, zeby napisac takiego .cmd zeby sam logowal
sie do servera ftp i uploadowal tam plik i ma to robic wywolany z
linii polecen i o nic nie pytac, bo bedzie to robil w nocy...

        BTW: Juz doszedlem jak polaczyc sie z internetem z linii
polecen, ale z ftp dac sobie rady nie moge. Wtedy byl tylko problem z
DNS-em, ale za nim na to wpadlem, to...