Re: MS Word pod Win-OS2

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_nzs.agh.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 00:57:07 MET DST

> Uwazam, ze lepiej uwazniej przyjrzec sie robocie chlopakow ze StarDivision
> i np. uswiadomic im kilka istotnych dla nas spraw (filtry, strony kodowe itp.)
> niz oklaskiwac Lotusa, ktory jawnie i obrazliwie lekcewazy uzytkownikow OS/2.
> Porownanie AmiPro z Wordem mimo, ze sluszne (przynajmniej w pewnych
> warunkach) traci na "ciezarze" jesli uwzgledni sie brak 1-2-3, Approach'a,
> Organizer'a itd.
??????????????? To czego ja uzywam? O ile sie orientuje to caly SmartSuite
jest na OS/2.....
> Byc moze, niektorzy nie pamietaja ale byl swego czasu np. Word for OS/2,
> Excel for OS/2 i WordPerfect for OS/2. Jakis czas potem ukazaly sie wersje
> n+1 dla innych platform a dla OS/2 bylo dalej n.
> Po prostu zwracam uwage, ze podobna sciezka kroczy Lotus.
> Owszem IBM kupil Lotusa; tak naprawde jednak kupil Lotus Notes pozostawiajac
> SmartSuite swojemu losowi.
> To tylko ze szczerego serca plynace ostrzezenie.
Coz, masz racje. Tak niestety jest. Z drugiej strony trudno sie dziwic, ze
firmy olewaja OS/2. Nie czerujmy sie. Program to produkt masowy, a masy
uzywaja G95 i takie sa fakty. Pozostaje ubolewac nad poziomem ignorancji w
naszym swiecie.
OSciski

Adam Plaszczyca (48 12) 493572
os. Zlotego Wieku 27/7, Krakow
trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/