Re: MS Word pod Win-OS2

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 14:45:16 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:
>In <5hqsgo$f49_at_info.cyf-kr.edu.pl>, on 04/01/97

[ciach wszystko]

Faktycznie, ten Twoj Word to jakas tragedia, i widze, ze juz stawales
na glowie.
Ale ja naprawde, nie robilem niczego specjalnego i Word mi dziala.
No to moze rzuce kilka sugestii, moze jakas trafi?

1. Skoro Word pod MS Win (w odroznieniu od Win-OS/2) Ci dziala, to
sprobujmy go uruchomic,
a) zakladam, np. ze masz niebieskiego Warpa, tzn. z kodem Win-OS/2, a
MS Win sa na C:
b) dodoaj sobie ikonke (lub grupe) Word-a 6 do Win-OS/2 ;-)
c) skopiuj do \OS2\MDOS\WINOS2 plik winword6.ini (konfig. Worda)
d) ustaw sciezki (moze troche przesadze, ale lepiej wiecej niz mniej)

CONFIG.SYS
SET PATH=E:\OS2\MDOS\WINOS2;C:\WINDOWS; i inne

AUTOEXEC.BAT
PATH=E:\OS2\MDOS\WINOS2;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\SYSTEM; i inne
LOADHIGH APPEND C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\SYSTEM; i inne

e) W ustawieniach Win-OS/2 sprawdz:
tryb pracy: Enhanced
DPMI: 8 lub 16

Te sciezki i append maja znaczenie, gdyz Word z C: pracujacy pod
WinOS/2 bedzie mial w ten sposob dostep do swoich zasobow.

Przemek

>A teraz kolejna nowosc!
>Zainstalowalem z firmowych dyskietek driver drukarki HP 5MP (postscript) i
>podpialem go pod LPT1: (w przypadku wskazania LPT1.OS2 - twierdzi ze nie
>ma lacznosci dwukierunkowej) i co? Teraz Word Wali sie juz przy
>wywolywaniu stwierdzajac, ze blad spowodowal WinWord w module Adobe.drv.
>Wylaczylem wiec ATM (zarowno w okienku ATM jak i w ustawieniach dla
>WIN-OS-a a on nadal to samo...

Wszystkie drivery z OS-em sa do niczego, zdejmij z www.hp.com, jest OK
i dziala!
Jesli idzie o Win to kiedys na satelitach Windowsowych LAN Servera
posadzilem Windowsowy driver HP5 i jak zobaczylem jak pokazuje obrazki
i jak ambitnie komunikuje sie z drukarka, to na OS/2 posadzilem tylko
driver od HP4 (ale nie twierdze ze ten od HP5 by nie dzialal w Win-OS)

>Oczywiscie Win-OS nie zna drukarki HP 5MP wsrod swoich driverow (konczy mu
>sie na HP III) - w odroznieniu od OS2, ktory ja zna ale na wlasny uzytek.
Ojej, a MS Win 3.11 konczy na HP4 i co ? A HP 6 nie ma :-)