Re: Rejestracja OS/2

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 12:13:18 MET

Tomasz Stelmaszczuk <calder_at_polbox.pl> pisze:
> Warszawa, ul. Nowy Świat 15/17.
> Prosciej jest zarejestrowac sie przez modem - polaczenie z UK, ok. 0.5 min. Koszt
> do zaniedbania.

Hmmmm, przez modem? Ale ja mam łącze stałe, więc może przez internet jakoś
się da? Wiem, że w Merlinie można. Niestety nie znam adresu na który to
było wysyłane. Może ktoś, kto ma Warpa 4.0 podeśle mi E-maila i
Registration Form? Z góry dzięki.

> Tomasz Stelmaszczuk

* Stefan            Tomasz Stafiński *
* mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl *