Re: Zamienniki programow

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 12:05:08 MET

Serdecznie dziekuje wszystkim osobom, ktore do tej pory
wypowiedzialy sie na temat proponowanych zamiennikow
programow Windowsowych. Material rosnie i sadze, ze
po Swietach bede mogl pokazac na www jego pierwsza wersje.

Jednoczesnie zapraszam wszystkich, ktorzy maja w tym
wzgledzie cos do powiedzenie (ale merytorycznie),
aby tez sie wypowiedzieli.

Teraz kilka prosb natury organizacyjnej:

1) jezeli ktos dysponuje informacjami o lokalizacji
   programu (adres ftp, http), to prosze tez dolaczyc
   ta informacje,

2) jezeli ktos uzna, ze moja liste podstawowych programow
   Windowsowych nalezy rozszerzyc o jakis typ programu,
   albo ma informacje o istotnym programie OS-owym (ale
   istotnym dla potocznej pracy) to takze niech
   da znac,

3) i ostatnia prosba: bardzo prosze na razie wstrzymac
   sie z nic nie wnoszacymi komentarzami w rodzaju
   "...to program bez sensu." Nie jest to _zadna_
   informacja o programie, a jedynie komunikat
   o stanie wlasnych emocji - ja nie jestem psychologiem ;^)

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek