Re: Sterownik do karty graficznej

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 16:55:13 MET

Adam Plaszczyca (trzypion_at_nzs.agh.edu.pl) wrote:
: On 10 Mar 1997, Slawomir Kaptacz wrote:

: >
: > Heeej
: >
: > moze ktos sie spotkal ze sterownikiem do os/2 3.0 do karty graficznej:
: > S3 ViRGE 3D Accelerator (Blackpoint FP-VG 3D).
: > Bede dzwieczny (os troche bez sensu wyglada na VGA z 16 kolor.)
: Zajrzyj na strone supportu IBM. Tam sa drivery do kart z chipsetm 765. Tak
: naprawd, to te drivery obsluguja wszystko az do 64+. Uzywam ich bez
: problemow i chodza bardzo ladnie.
: Adam

W tej chwili juz nie musze, karta, ktora posiadalem byla nieco niesprawna
i zamienilem ja na inna - ATI Mach64 - i juz ze sterownikami nie mam
klopotow, a poza tym jestem z niej bardziej zadowolony niz z s3 virge:)

Widmo

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz