Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 18:37:04 MET

[.....]

>Bardzo chetnie wyslucham opinii nt. sprawowania sie szkapy
>u was.

Dziala mi! A poprzednio wciaz nie dzialalo. Dzieki.

>BTW: Nasza strona ladnie wygladajaca pod WebExplorerem strona
>w szkapie wyglada niezbyt ladnie: mamy poprzemieszczane obrazki.
>Czy ktos z was zna przyczyne i ew. sposob poprawienia tego ?

Przyczyna to zle interpretowanie HTML przez WebEx i bardziej prawidlowe
przez Netszkape. Mysle ze mozna to zrobic tak: tabelka z dwoma kolumnami
- w lewej tyle wierszy ile przyciskow a w prawej jeden wiersz a w nim dwa
obrazki oddzielone <BR> no i szerokkosc tabeli na 100% i komorka w prawej
kolumnie z align=right to wtedy w kazdej rozdzielczosci/przegladarce obrazki
beda maksymalnie po prawej.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl