Re: Polski CODEPAGE (pelny config.sys mojej maszyny)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 01:32:29 MET

On Sat, 22 Mar 1997 23:24:38 +0100 (CET), Tomasz Stelmaszczuk wrote:

>To bez sensu. Przy 32 MB nawet z wystartowanym serwerem DB/2 swap
>nie rozrasta mi sie tak bardzo.
>BTW: czas tworzenia swapa na najnowszych dyskach jest pomijalnie maly.

u mnie sie rozrasta czasami powyzej 30MB (mam 40MB RAM),
nawet bez servera DB/2 (bo nie mam :-) )
i system chodzi zauwazalnie szybciej. tzn. jak juz dany zestaw
aplikacji jest zaladowany i sie kreci, to szybkosc jest ta sama,
ale odpalanie laczace sie z koniecznoscia powiekszania swap'a
jest zauwazalnie wolniejsze, system staje sie odczuwalnie
mniej "reaktywny"

>Powody jak wyzej.

ustawienie /IRQ zniejszylo mi znazcnie obciazenie systemu
przy drukowaniu, a i wplyw bufora wiekszego niz defaultowe 134
dal sie zauwazyc

>Uwazam, ze bez sensu jest szlifowanie parametrow systemu,
>ktore samo w sobie zabierze wiecej niz efektywny zysk z dokonanych zmian.

nie mam hopla na tym punkcie, nie trace czasu na wyszukiwanie
tips'n'tricks i na grzebanie w config.sys zeby uzyskac 1% wzrostu
wydajnosci systemu. Te zmiany ktore zaproponowalem uwazam jednak
za uzasadnione.

Ty tez zreszta masz np. wy'rem'owany IBM2FLPY.ADD
ktory (niepotrzebnie) zostawia install WARPa.
A poprawy z tego tytulu (zauwazalnej) z pewnoscia nie ma.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi