Re: Stary NEC 4x4

Autor: Bartek Rajwa (rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 09:24:16 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> masz na sciance przedniej 4ry przyciski. wciskasz jeden z nich,
> otwiera sie klapka (sama). wkladasz plyte, tak jak wkladasz dyskietki
> do napedu. jak wepchniesz plyte do polowy, to dalej samo sie wciaga
> a klapka sie zamyka. diodka przy tym przycisku zaczyna mrugac, a jak
> plyta jest nieuzywana to sie swieci ciagle. potem wciskasz drugi przycisk,
> i znowu klapka sie otwiera. wpychasz druga plyte. jak nacisniesz tamto
> pierwsze, to ci wywali tamta plyte.

Problem polega na tym, ze to cos nie dziala tak jak opisales powyzej.
Przy bootowaniu komputera migocze pierwsza dioda. Potem jednak juz nic
sie nie swieci. Nacisniecie przycisku nie wywoluje zadnej reakcji - nie
otwiera sie np. klapka. Wcisniecie plytki do polowy takze nie powoduje
by cokolwiek sie zmienilo. Wyglada na to, ze naped jest uszkodzony. Nie
znajduje innego wytlumaczenia.

Aha... Plyta glowna widzi naped, przy starcie na ekranie pojawia sie
"Found NEC, etc..."

> pod glupia winde i dos drivery sa do zdobycia na www.nec.com , tudziez
> na ftp.nec.com (nie wiem czemu, ale na www trzeba sie przedzierac
> przez tony reklam, i to na wielu hostach).

Na www.nec.com znalazlem tylko informacje, ze ze wzgledu na umowy
licencyjne i inne bla.. bla.. nie zamieszczaja driverow na WWW.

Dzieki za pomoc i szybka odpowiedz,

Bartek Rajwa

--
rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl