Re: Stary NEC 4x4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 08:48:19 MET

Bartlomiej Rajwa <rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl> wrote:

>1) jak w to dziwadlo wepchac te cztery CD (to nie ma zadnej szuflady...)

masz na sciance przedniej 4ry przyciski. wciskasz jeden z nich,
otwiera sie klapka (sama). wkladasz plyte, tak jak wkladasz dyskietki
do napedu. jak wepchniesz plyte do polowy, to dalej samo sie wciaga
a klapka sie zamyka. diodka przy tym przycisku zaczyna mrugac, a jak
plyta jest nieuzywana to sie swieci ciagle. potem wciskasz drugi przycisk,
i znowu klapka sie otwiera. wpychasz druga plyte. jak nacisniesz tamto
pierwsze,
to ci wywali tamta plyte.

>2) skad mozna sciagnac drivery dla Windy i OS/2 (na www.nec.com nic nie
>znalazlem)
>
>Z gory dziekuje za pomoc!

pod glupia winde i dos drivery sa do zdobycia na www.nec.com , tudziez
na ftp.nec.com (nie wiem czemu, ale na www trzeba sie przedzierac
przez tony reklam, i to na wielu hostach).
ten naped jest widoczny jako 4ry napedy. podobno (ze slyszenia) pod os/2
warp3 daje sie to czytac. z pierwszego zasobnika na pewno skorzystasz.
z pozostalych, nie wiem. slyszalem ze komus sie udala ta sztuka :))))