Re: OS/2 nie widzi partycji Win95

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 17:04:48 MET

Znikaja chyba Win95 i ich dlugie nazwy :-)

>A może ta partycja jest ukryta (np. Win95 na partycji primary i OS/2 na drugiej
>primary - swoja droga to durnota że OS/2 ukrywa ta partycje!)? Natomiast

Tylko spokojnie , OeS niczego nie ukrywa, tylko uzytkownik decydujacy
sie na taki, a nie inny podzial dysku na partycje.

A przy okazji polecam sterownik ext2fs o ktorym juz pisalem niedawno
na liscie - pozwala zobaczyc ukryta partycje primary (miedzy innymi
:-).

>co do długich nazw i fat32 to przecież to żaden problem - instaluje się pakiet
>"Just Add OS/2" i wszystko działa pięknie i partycja jest widoczna i długie
>nazwy Win95!

Tak szczerze mowiac, nie dziala to nadzwyczajnie i tylko w jedna
strone,

polecam swoje proste, acz skuteczne rozwiazanie:
aby przeniesc dlugie nazwy spod OS-a do W95 i spowrotem najpierw pliki
zipuje a potem rozzipowywuje, narzedziami adekwatnymi do danego
systemu.

>Leszek Gerwatowski
>bigl_at_tg.com.pl

Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436