Re: OS/2 + CD-ROM + Siec = ?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 13:17:23 MET

In <5ghd0e$keu_at_info.nask.pl>, calder_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Stelmaszczuk) writes:
>Tak, nie jest to przyjemna wlasciwość Peer. Można to "zniwelować" odhaczając
>opcję współdzielenia na starcie.

A u mnie działa bezproblemowo udostępnianie. To znaczy nie muszę
udostępniać każdej płytki oddzielnie ale niestety przy starcie musi
coś być w napędzie (np. w Linuxie samba udostępnia wtedy pusty katalog :-( ).
Natomiast na pytanie "Jak to zrobiłeś?" odpowiem oczywiście że "Normalnie" :-)
Ja po prostu udostępniłem CD i tyle - nic specjalnego nie robiłem i od początku
tak działało.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl