Re: fax

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 18:41:03 MET

>Sa tego dwie mozliwe przyczyny:
>1. Niestandardowy port modemu: np. com3, irq 5, trzeba podac w wywolaniu FMD.SYS
tu wszystko dobrze, com2 irq port itd

>2. Zla komenda inicjujaca modem. Modemy oparte na chipsecie Texasa czyli np. GVC
>i chyba roboticsy wymagaja podania: AT&F1+FCLASS=1 <-ustawienie klasy modemu.
>Bez tego modem nie reaguje prawidlowo na polecenia, i fmd zwraca blad.

To chyba bylo to , bo wyglada ze zaczal faksowac, nie wiem jak z
odbiorem, bo to ciezej sprawdzic :-), ale ogolnie juz jest dobrze,
dzieki!

>Ja uzywam faxworks od kilku lat i jestem zadowolony.
Czy da sie tego uzyc tez spod Win-OS/2 ?

>Jak by co to napisz wiecej szczegolow, chetnie pomoge.
Ogolnie, to dostarczony z modemem (Zoltrix 33600) software Cheyenne
rzuca FaxWorks na kolana, niestety ze sprzetem idzie software dla Win,
a pod OS-em trzeba kombinowac :-)

Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436