Re: WIN-OS2 ciagle sie wali - pomocy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 13:05:40 MET

A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:
>Czesc!
>Czy ktos z uczestnikow listy ma doswiadczenia z walaca sie namietnie OS-owa winda
>(dla wersji OS2 v4 polska). Kiedys mialem podobny efekt pod w3.1, cos zmienilem i

>Andrzej J. Piotrowski

Niestety nie wiem. unikam takich problemow w b.prosty sposob.
trzymam zapasowa kopie katalogu winos2 , robie ja zawsze tuz przed instalacja
nowego programu typu win. jak na razie na takie problemy jak ty nie trafilem,
wiec raczej nie bede mogl pomoc. aha. mozesz od biedy przejrzec i porownac
zawartosci plikow win.ini oraz system.ini , wersji winos2 oraz dosowego win .
moze akurat cos zobaczysz :) czesto mi sie zdazalo ogladac te pliki, i zwykle
jakies rozwiazanie znajdowalem.