Re: WIN-OS2 ciagle sie wali - pomocy

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 15:37:43 MET

On Thu, 6 Mar 1997 13:13:57 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>mozesz od biedy przejrzec i porownac
>zawartosci plikow win.ini oraz system.ini , wersji winos2 oraz dosowego win .
>moze akurat cos zobaczysz :) czesto mi sie zdazalo ogladac te pliki, i zwykle
>jakies rozwiazanie znajdowalem.

To juz zrobilem. Pierwotnie efekt obserwowalem przy niektorych dokumentach Worda i
sadzilem, ze moze winne sa inne nazwy czcionek. Przy okazji szukalem czegos co
mogloby ustawiac jakies parametry zwiazane z zajmowana pamiecia. Jesli uzywam
programu monitorujacego zasoby systemowe (FREEMEM) to po kazdym zwaleniu sie
Worda jesli nie padanie Winda zmniejsza sie procent wolnej pamieci mimo ze nie ma
zadnych aktywnych aplikacji. Na koniec kolejnych prob oczywiscie wali sie cala winda
i trzeba resetowac system (nie udaje mi sie nawet wrocic do OS-a).

Pozdrowienia

Andrzej J. Piotrowski
AJP communications
E-mail: A_J_P_at_it.com.pl