Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 12:45:33 MET

kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) wrote:

>: Za DARMO ??????? Bo z Wingroza daja tylko podrecznik informujacy gdzie
>: w komputerze jest wlacznik zasilania itp.
>
>Ale chodzilo mi o to, ze literatura dotyczaca tego systemu (hehe) jest
>ogolnie dostepna i jest tego multum.

>Slawek Kaptacz mailto:kaptacz_at_us.edu.pl

Jak to z windowsami. 50 opracowan, i kazde mowi dokladnie o tym samym.
w koncu i tak kupuje jedno z nich. o OS/2 jest tylko kilka opracowan,
ale one tez sa i kazdy moze sobie kupic. Kupujac odpowiednia prase,
ktora nie zajmuje sie wylacznie wyslawianiem pod niebiosa windowsow,
takze mozna znalezc wiele interesujacych informacji.