Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 15:56:29 MET

In <5f4ctn$jn8_at_helios.cto.us.edu.pl>, kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) writes:
<CUT>
>Ale, jako osoba przedstawiajaca sie jako 'Official OS/2 ...' nie masz
>mozliwosci poinformowania szefostwa (fajnie to nazwalem:))

Nie widzę związku z poprzednimi TXT's.
>A za co sie nie placi?
Ta uwaga nie wnosi nic nowego. Prawda ?

> [...]
>: z fanaberii programistów ? Nie. Uogólniając: używanie produktów niezgodnie
>: z ich przeznaczeniem (jeśli takie zostało określone, a tu poprzez blokadę zostało)
>: jest NIELEGALNE.
>
>W tym momencie przyznaje, ze nie rozumiem co do mnie piszesz, przeciez ja
>nie mowie, ze sie nie instaluje, zadnej daty nie sprawdza kupowalem kompa
>dostalem dwa CD'ki z OS'em, z BonusPakiem z 2 dyskietki (no i ksiazke)
>wiec nie wiem o co Ci chodzi... Czy nie pomyliles mnie z kim innym? To
>wiec, ze to zainstalowalem na dysku jest nielegalne?

Jeszcze niedawno mowa była o wersji 45-dniowej.
>Nie wiem co o tym myslec. Pozdrawiam i przeczytaj ponownie moje
>wczesniejsze teksty... bo cos mi sie zdaje, ze nie zrozumielismy sie.
Dziwna historia. Przez cały czas prowadzenia dyskusji odpowiadałeś
na moje TXT's tak, jakbyś rozumiał ich sens a teraz już nie ?
Zróbmy uprzejmość sobie i pozostałym przesuwając naszą rozmowę
na mail.

        best regards
  Tomasz Stelmaszczuk
           Calder