Re: NewsReader/2 V1.9 czy V1.1.9

Autor: Michal Morawski (cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 18:45:03 MET

Dnia 16 Feb 1997 17:53:13 GMT, "Wojciech Schwanowicz"
<W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl>@ pisze:
>Przy okazji czy ktos probowal czytac polska strone ogonkowa:
> http://www.agh.edu.pl/ogonki/pl.html
>przy pomocy WebExplorera? Moj WebExplorer wer. 1.1h uparcie twierdzi,
>ze nie zna typu dokumentu pl.html i proponuje zachowac to na dysku.
>Po otwarciu pl.html z dysku, jako pliku, tekst wyswietla
>sie prawidlowo sa nawet polskie literki w standardzie ISO 8859-2.
Nawet też kiedyś o to tutaj pytałem. Problem występował również w
starszej wersji WE. Co ciekawe, mirror PSO z www.cyf.gov.pl/ogonki
wchodzi(ł? - ostatnio nie sprawdzałem) bez bólu. Konkluzja zatem taka,
że serwer PSO na AGH wysyła coś, czego WE nie rozumie. Ale, dzięki
mirrorowi, można z tym żyć.

Pozdrawiam -

Michal Morawski
Dzial Informatyki Cukrowni Lublin SA