Re: ile kosztuje Merlin?

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 15:14:30 MET

Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:

> nie slyszalem nic na ten temat.

Ja slyszalem sporo plotek, w sieci sa juz dostepne strony WWW opisujace
nowe legendarne wlasnosci Warpa 5. Ale w momencie zamykania
polonizacji Warpa 4 bylo juz dosc jasne, ze nowej wersji nie bedzie
i zespolowi programistow z Austin zajmujacych sie tworzeniem tego
systemu trzeba znalezc jakies nowe zajecie. No chyba, ze IBM zmieni
polityke wobec Warpa, ale na to cos sie nie zanosi. W styczniu
czytalem w ComputerWorld wypowiedz jednego z wiceszefow IBM, ktory
przylecial do na z okazji 5 rocznicy powstania IBM Polska. Gosc
potwierdzil, ze Warp jest traktowany przede wszystkim jako sieciowy
system dla 'corporate users'. Uzytkownicy indywidualni musza sobie
radzic sami.

Tomek