Re: ile kosztuje Merlin?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 11:01:39 MET

"Piotr Popik" <nfpopik_at_kinga-cyf-kr.edu.pl> wrote:
>1. Czy ktos z Was kupowal ostatnio Warpa 4 w wersji angielskiej? Wiem ze ma
>kosztowac ponizej 250 dolarow, a w Krakowie mozna go kupic za 944 zlote
>brutto... :-(

upgrade kosztuje gdzies 7 baniek.

>2. Czy moglbym poprosic o kilka linijek informacji na czym polega znaczaca
>przewaga Warpa 4 nad 3?

uporzadkowali kilka rzeczy. latwiejsza instalacja, m.in. bonus pack
jest wybierany razem z pierwotna instalka. poprawili obsluge sieci.
z kosmetyki, wywalili wyrzutnie, choc mozna ja sobie spowrotem uruchomic.
wstawili warp center. troche podobny do listwy z win95, ale jest inny.

>3. Czy warto zainstalowac Warpa 3 a potem nalozyc na niego wersje 4 i czy
>sa z tym problemy?

sa z tym problemy. lepiej zainstalowac od nowa.

>4. Widzialem gdzies informacje ze na wiosne ma sie pojawic Warp 5 -- czy to
>prawda, a jesli tak, to czy warto wydawac dzis tyle forsy na Warpa 4?

nie slyszalem nic na ten temat.

>dzieki piekne za informacje -- Wasza lista jest super.
>
>Piotr

wczoraj zagladalem na ibm'a. jest juz dostepny fixpak1 do merlina.