Re: Zwiekszenie cache'a dyskowego

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 06:28:58 MET

On Tue, 25 Feb 1997 20:40:20 +0100 (CET), Jaros aw Tabor wrote:

>Po tym jak kilka razy system mi calkiem stanal po zaladowaniu Ext2fs, zrezygnowalem
>z niego. Poczekam az cos poprawia.

a z jaka wersja robiles proby?
podobno ostatnia jest stabilna na tyle ze zaczynaja sie pojawiac
ludzie ktorzy postawili na ext2fs calego os'a i nie uzywaja wogole hpfs
mnie tez by sie cos takiego usmiechalo, bo ext2fs ma po ostatnich upgrade'ach
opinie bardzo szybkiego no i nie mialbym juz klopotow z linuxem
(wciaz nie mozna sie doczekac na porzadna obsluge hpfs)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi