Re: Zwiekszenie cache'a dyskowego

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 23:36:48 MET

tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Finke) wrote:
>Czy jest jakas sztuczka, pozwalajaca w Warpie 4 zwiekszyc rozmiar
>cache'a dyskowego ponad dopuszczalne 2MB?
>
>Tomek

co ????? ja nic nie robilem i mi swap zawsze miedlil ile chcial.
on ma rozmiary dynamiczne. a te dwa parametry ktore mu podajesz,
wcale nie dotycza wielkosci swap. czego dotycza ? nie wiem bo nie
czytalem helpa na ten temat :) w kazdym razie ja profilaktycznie
zwiekszylem obie wartosci czterokrotnie. mniej miedli dyskiem.