Re: warpowisko

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 23:18:10 MET

"Wojciech Schwanowicz" <W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl>@ wrote:

>Nie wiedzialem. Chodza plotki, ze pod koniec lutego/na poczatku marca
>bedzie beta wersja Netscape Communicator dla OS/2 (NN v.4)

Mnie nie interesuja plotki. mnie interesuje dzialajaca po ludzku wersja.

>Faceci od ogonkow sa calkiem niemodni. Uwazam, ze naglowki poza plikiem
>nie naleza do specyfikacji HTML. Niech spradza strone:
>
>http://www.w3.org/pub/WWW/TR/REC-html32.html

Jestem za. Ja osobiscie we wszystkich nowo tworzonych przez siebie
stronach to stosuje.

> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2 Final//EN">

>Niech koledzy od ogonkow przygotuja swoje strony w HTML 3.2,
>a wtedy wszystkich swoich czytelnikow beda znali po imieniu.

ZA. pewnie wysle im info.

>Wojtek
>
>Ps. A swoja droga dlaczego ISO 8859-2? Uwazam, ze ISO 6937/2 jest
>znacznie lepsze do kodowania znakow narodowych, ma ich
>'od licha i ciut ciut'.

pewnie ze od groma i ciut ciut, tylko jaka obecna przegladarka
ma odpowiednie filtry ? co z tego ze ja zakoduje w iso 6937/2 skoro
nikt tego poprawnie nie odczyta obecnie dostepnymi narzedziami ?