Re: IBM POLSKA

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 15:41:15 MET

Marek MM Goderski (saler_at_wlkp.ternet.pl) wrote:
> Warp ALL !
> Mam pewien problem.
> Meze wiecie, bo ja nie, czy IBM POLSKA spolszczyl juz bonus pack (IBM Works
> chocby) z wersji 3 OS'a ?
> Chetnie cos takiego bym sobie zainstalowal !

Worksy i Faxworksy byly spolszczone juz dawno, przy okazji polonizacji
Warpa 3.0 i razem z nim trafily (powinny byly trafic) do sprzedazy.
W Merlinie PL na pewno na CD zostala umieszczona ich poprawiona,
polska wersja. Ale sortowania po polsku w Worksach nie ma i juz
raczej nie bedzie, slownikow ortograficznego i synonimow tez chyba
nie.

> Nie licze wcale na to ze IBM przesle mi to, mimo ze taka deklaracje zlozyl
> !!!!!
> Taka karte dostalem przy zakupie orginalu, ze jak tylko zrobia to
> przysla.....

Trzeba sie upominac o swoje. Moim skromnym zdaniem, obsluga uzytkownikow
koncowych, zwlaszcza systemu OS/2, zwlaszcza w naszym kraju, nie jest
na wysokiej pozycji na liscie priorytetow IBM.

Tomek