Re: Szansa dla OS-a

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 10:31:14 MET

> From: Michal Rolka <rolka_at_igo.katowice.pl>
> To: Multiple recipients of list <os2_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Szansa dla OS-a
> Date: 17 lutego 1997 09:27

> Jesli chodzi o 0,202122, to opis jest na
>
> http://www.tpnet.pl/tpnet/komutowany/os2/os2tpnet.html

O Qrcze, nie mialem pojecia o tej stronie! Bardzo fajna, jest tylko
wedlug mnie jedno "ale". Zeby skorzystac z zawartej tu wiedzy trzeba byc
podlaczonym do Internetu, chocby po to, zeby zgarnac sobie plik tpsa.cmd.
Skryptu przez radio przedyktowac sie nie da. Przy pierwszych krokach
lepiej chyba pozostac przy wpisaniu tych kilku wierszy w polu Login
Sequence (wlasciwie -- na przepisaniu ich z Helpa) i wpisaniu "ppp" w
polach Login ID i Password. Ale to rzecz gustu.

Tak czy siak -- bardzo dobrze, ze taka strona w ogole powstala!

OSciski!
Mirek Nowakowski