Szansa dla OS-a

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 22:21:58 MET

Witam

W kazdy piatek opowiadam w Radiu BIS o Internecie.
Ostatnio, kiedy opowiadalem o podlaczaniu sie do Sieci z Windows95
(przez modem telefoniczny) jeden ze sluchaczy zapytal mnie, jak to
zrobic w OS/2. Niestety, nie mam dostepu do tego systemu, a bardzo
chcialbym odpowiedziec na to pytanie w nastepnej audycji, zeby nikt
nie myslal, ze tylko Win95 (ja sam uzywam Linuxa).

Gdyby ktos zechcial mi mozliwie lopatologicznie wylozyc, jak to sie
robi, albo jeszcze lepiej pokazac (jesli mieszka w Warszawie),
to bylbym wdzieczny i OS/2 tez by pewnie na tym skorzystal.
Wdzieczny bede rowniez za jakies URL-e, jesli mozna taki opis
znalezc gdzies w Sieci.

Odpowiedzi najlepiej przesylac na moj prywatny adres
emil_at_oeiizk.waw.pl lub
emil_at_univ.waw.pl
chociaz na newsy tez postaram sie zajrzec.

Pozdrawiam serdecznie

        Emil Stepniewski