Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 23:14:21 MET

On Sun, 16 Feb 1997 22:59:03 +0100 (CET), Marek úukawski wrote:

>w merlinie tak samo(to sprawdzilem w helpie) tylko nie wiem jak mam
>dalej wybrac polaczenie typu ppp, a nie terminal (po pojawieniu sie
>"....shell: " powinnienem podac "p" ENTER i jechane)

Nic wiecej w polu Login sequence nie podajesz! Tylko te piec wierszy, o
ktorych napisal Grzegorz. Pozostale sprawy ustawiasz na innych kartach.
PPP na karcie Login Info, grupa Connection Type, przelacznik PPP.

Jaki masz modem i jakie lancuchy inicjujace na karcie Modem Info?

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS. Nie wiem, czy cos do mnie pisales prywatnie na
mirnow_at_infoservice.com.pl. Od wczoraj od rana nie moge stamtad odebrac
poczty.

MN