Re: S3Trio64V+ i stary monitor

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 23:06:41 MET

On Sun, 16 Feb 1997 22:36:17 +0100 (CET), elpro_at_lodz.pdi.net wrote:

>Mam sciagniete z S3 v 2.84.13 datowane bodaj na grudzien 96.
>Wczoraj zagladalem do S3 i nic nowszego nie bylo.
>Ktos wie, przez kogo sa firmowane.
>Pewnie i tak sciagne, ale jak sobie wspomne walke o ogonki
>po poprzedniej instalacji...

Chodzi Ci o ogonki w Win-OS? Nie walcz, tylko:
1. Zgraj przed instalacja wszystkie pliki z fontami do katalogu
zapasowego.
2. Zrob kopie bezpieczenstwa WIN.INI, SYSTEM.INI.

Jak po instalacji driverow cos bedzie nie tak, to zawsze bedziesz mial
latwiejszy powrot. Pomocny moze byc freewareowy program Directory
Enforcer do porownywania zawartosci katalogow.

OSciski!
Mirek Nowakowski