Re: Nie chodzi mi siec

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 20:32:20 MET

formatc_at_bevy.hsn.com.pl (Jarosław Tabor) wrote:

>Tak mi sie cos przypomnialo: czy to nie bylo czasem w sieci Novell ?
>Tam chyba trzeba podac adres, ale to nie jest adres karty tylko Novelowy
>numer stacji taki co normalnie programy inst. od novela generuja losowo.

Aaa, to chyba jestesmy w domu !
Tak, MPTN obslugiwal jednoczesnie IPX do Novella, TCP/IP i NETBEUI do
sieci IBM-PEER.
A w dosowych requesterach novellowy numer stacji jest tozsamy
z numerem ethernetowym, wiec chyba dobrze, ze go tam wpisalem :-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl