Re: O co mu chodzi?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 13:36:14 MET

A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

[problemy z VGA/SVGA]

>Lech Wiktor Piotrowski

instalatorki cos ci jednak podmienily. grrr.....
Ja mam plyte z chipset SIS. No wiec do tej plyty probowalem podinstalowac
drivery, chodzi glownie o dostep do IDE. I co ? I po instalacji napisalo
mi bydle ze nie ma zadnego dysku, z ktorym moglby sie komunikowac. grrr...
dobra. sprawdzilem, glupie bydle nie skopiowalo glownego drivera. dogralem,
odpalam. mruczy, mruczy, trach ! rejestry zobaczylem. A ty dziadu !!!

I co sie okazalo ? Ano to ze durny instalator nie dosc ze zle kopiowal
plik, to w config.sys wstawial jego wywolanie ze zlymi parametrami. bydle.
sam driver dziala ok. kopiowania mi nie przyspieszylo, ale obciazenie
procesora spadlo z ok. 50% do 25% przy kopiowaniu.
aha. to plyta asus :)

coz ci moge poradzic ? cos ci sie zdrowo namieszalo programem instalacyjnym.
byc moze masz uszkodzona dyskietke, albo plik ktory sciagnales jest uszkodzony,
nie wiem. moze przy rozpakowywaniu zip'ow nie zwrociles uwagi na CRC Error.
rozwiazan moze byc wiele, ale nie mam pojecia czemu ci padlo.

aha. w mojej plycie za zadne skarby nie chciala chodzic karta S3Trio64
(jeszcze ani nie '+' ani nie 'V+'), jesli ustawilem dla proca czest. na nozkach
60 albo 66MHz. przy 50MHz chodzilo jak trzeba. glupia karta.