Re: PCI a System Information Tool

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 13:34:19 MET

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>Otoz, chcialbym wiedziec dlaczego System Information Tool
>mojego WARPa nie wyswietla zandnych informacji o PCI
>(twierdzi ze karta jest ISA). Myslalem ze po prostu on wogole
>nie ma informacji "w temacie", ale wpadlo mi kiedys go glowy
>zrobic search po jego help'ie, i okazuje sie ze wprost
>przeciwnie: informacje o PCI sa dosc rozbudowane.

Mi wyswietlal. czy pierwsza 486 na ktorym to instalowales
mialo PCI ? w tej chwili nie udziele ci blizszych informacji,
gdyz z warp 3 juz nie korzystam.

>Czy przyczyna lezy w tym, ze moj WARP zostal zainstalowany
>jeszcze na starej 486 (potem juz tylko zmienialem plyte [2 razy]
>i procesor [3 razy]) i zeby w pelni wykorzystal nowa karte
>powinienem go zreinstalowac ????

nie mam pojecia dlaczego. jak nie zreinstalujesz, to sie nie dowiesz.

>(bo zakladam ze skoro Sys.Info.Tool nie znajduje informacji
>o PCI to oznacza ze caly system nie jest swiadom jej istnienia)

to bardzo mozliwe. moja teoria jest taka. jak jest support PCI/L-Bus,
to najpierw sa przeszukiwane te urzadzenia. co zostaje, jest klasyfikowane
jako ISA. no chyba ze jeszcze EISA bedzie po drodze, ale to u baaardzo
niektorych :)). ale czy sie myle, nie wiem.

>jak to wyglada u Was?
>czy daje info o PCI, a jesli tak to czy instalacja byla
>zrobiona juz na karcie PCI?
>
>Grego
>p.s. WARP v.3 (nie znajduje czasu by przesiasic sie na merlina)

mi warp 3 pokazywal 3 urzadzenia pci..... 2 kanaly IDE oraz karta graficzna.
teraz nic nie powiem, bo w warp 4 jest hardware manager. on pokazuje
mniej wiecej to co tamten, ale ma inaczej wszystko zorganizowane.