Re: Fix Pack'i ??

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 13:27:06 MET

jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak) wrote:

>Znajomy sprawdzal rozne S3 i sa problemy z driverami.

> jurgens
>Internet: jurgens_at_mimuw.edu.pl

No wlasnie. Ja od czasu do czasu nekam firmy (adresy znalezione na WWW)
mailami, ze cos tam chce a tego nie ma. a konkurencja ma.
wiec mimo nizszej wydajnosci, kupie konkurencje :))))

Robcie to samo. producenci musza wiedziec czego oczekujemy.
Jesli bedziemy siedzieli cicho, mozemy nie liczyc ze zrobia drivery
jakich oczekujemy.