Re: PLKEYB w sesji win?

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:51:36 MET

czapkiew_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (M.Czapkiewicz) wrote:

>Witam.
>Zciagnalem sobie z perytu polska klawiature programisty
>(mam Warp 3.0 angielski) ale dziala mi tylko w programach OSowych,
>w sesji windows (wbudowane) jakos nie zamierza :(
>Czy ktos sie moze orientuje, czy jest na to jakas rada?
>Dzieki z Everestu -
> M.C.

No cyba nie tylko, bo dziala tez w sesjach DOS.
A Win-OS2 , alez to b.proste:
w system.ini w sekcji [keyboard] trzeba dodac keyboard.dll=kbdpl1.dll
np. jak ponizej:

[keyboard]
oemansi.bin=xlat852.bin
subtype=
type=4
keyboard.dll=kbdpl1.dll
typeofswitch=2
secondkeyb.dll=kbdpl1.dll

A skad go wziac? Z:
- Win3.1CEE
- Win3.1PL
- Win3.11PL
- OS/2 V3 PL
- od znajomego
- ode mnie
- itp

Pozdrawiam

Przemek

BTW
Klawiatura, to jedno, ale nikt nie powiedzial ze bedziesz mial polskie
czcionki, w starym dobrym OS/2 2.x podkladalo sie wszystko (gdi.exe i
*.ttf) z MS Win PL, a w OS/2 V3 wymyslili jakis GDI.EXE ktorego nie da
sie podlozyc. Ja sie nie wysilalem i pod angielskiego OS/2 podlozylem
Win-OS/2 z polskiego Warp-a.