Karty graf [bylo Re: Fix Pack'i ??]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 16:47:33 MET

On Fri, 24 Jan 1997 15:25:22 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>ja tez, i to takiej zeby mi wyciagalo na niej te same rozdzielczosci i
>kolorystyki co pod windowsami. czemu prawie wszystkie karty przy 1MB
>dla 800x600 wyciagaja tylko 256 kolorow ? a pod winda 64K ? to jest
>bez sensu. ten cirrus ****36 wyciaga tyle co pod winda.

ATI Mach64 z 2MB
tania, szybka, truecolor do 800x600, 64k do 640x480 po OSem
w tej klasie cenowej imho najlepsza
najwekszy bol to byl brak obslugi pod linuxem ale teraz jest i to

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi