Re: Boot Manager i DOS

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 19:48:19 MET

Jarosław Tabor wrote:

> To kwestia prosta do rozwiazania, Wystarczy przekopiowac bootsector z
> pierwszego dysku na dysk z NT i mozna NT odpalac z boot-managera.
> Mam tak ustawion u siebie i jest OK.
> Mam odpalane przez BM :
> 1 DOS Primary
> 2 NT Logical (3.51)
> 3 OS2 Logical
> 4 Linux Logical
>
> I nic mi nie ginie i siec dziala OK ( TCP/IP, NETBeui, Lantastic )
Przyklad podalem tytulem ciekawostki, kumplowi dziala wszystko, co on
chce, zeby dzialalo, defaultowo odpala sie Win95, bo w tym najczesciej
pracuje, niemniej jednak gdy instalowal ww systemy bylo sporo smiechu
zabawy w chowanego z udzialem partycji :))), m. in. przez krotki czas
uzywalismy Windowsow 3.1 w wersji arabskiej i hebrajskiej (od prawej do
lewej). Uzytkowanie polskich aplikacji w takim srodowisku jest trudne ;)

Pozdrowienia dla eksperymentatorow.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl