Re: Boot Manager i DOS

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 02:30:42 MET

On Mon, 20 Jan 1997 12:45:23 +0100, R. S. wrote:

>To moj kolega tak startuje Win 3.1: najpierw OS boot manager, wybiera
>DOS, zglasza sie WinNT boot manager (nie zajmuje partycji), wybiera DOS,
>zglasza sie Win95 - odpala sie startup menu, wybiera "poprzedni" DOS,

To kwestia prosta do rozwiazania, Wystarczy przekopiowac bootsector z
pierwszego dysku na dysk z NT i mozna NT odpalac z boot-managera.
Mam tak ustawion u siebie i jest OK.
Mam odpalane przez BM :
1 DOS Primary
2 NT Logical (3.51)
3 OS2 Logical
4 Linux Logical

I nic mi nie ginie i siec dziala OK ( TCP/IP, NETBeui, Lantastic )